środa, 20 sierpnia 2014

Tarta marchewka z jabłkiem

Smak przywołuje wspomnienie lata, słońca i przygód. 
Zapach wiąże się ze szczęśliwymi latami przedszkola i szkoły. 
Klasyka naszego…  i zapewne Waszego dzieciństwa. Surówka z tartego jabłka i marchewki. Uwielbiałam ją za czasów bycia dzieckiem i uwielbiam ją teraz. Uwielbieniem tym zaraziłam moje dzieci, a one mam nadzieje kiedyś (za jakieś 100lat:) zarażą swoje. Idealny dodatek do obiadu, jako przekąska, czy na kolacje. 





Czas przygotowania: 10 minut
Składniki:
  • 3 jabłka
  • 1 duża marchew 
Marchewkę i jabłko myjemy oraz obieramy. Marchewkę trzemy na drobnych oczkach, a jabłko na dużych. Dokładnie mieszamy. Podajemy od razu po przygotowaniu. Jeśli surówkę mamy zamiar zjeść później warto ją skroić sokiem z cytryny by nie ściemniała. Smacznego




Jabłka wolnościJedz polskie jabłka

8 komentarzy:

  1. Idealna do obiadu, dodaję jeszcze rodzynki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Naj naj naj :))
    Dzięki za udział w akcji :)

    OdpowiedzUsuń
  3. U nas jeszcze z olejem lnianym. Pycha :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A w tej wersji jeszcze nie próbowałam. Czas to zmienić :)

      Usuń
  4. super propozycja na podwieczorek :) marchewka-jabłko to dla mnie duet idealny!

    OdpowiedzUsuń
  5. Przywołuje smak dzieciństwa, najlepsze i najprostsze!

    Pozdrawiam:)
    elenagotuje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Prosto a jak pysznie, lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. :)
      Mam pytanie.. nie mogę wejść na Twojego bloga, mogę prosić o dostęp?:)

      Usuń

Printfriendly