niedziela, 22 lutego 2015

Grzanki z pesto, mozzarellą i pomidorem

Ostatnio po obiedzie zostało mi nieco pesto. Szkoda mi było go wyrzucić, a nie cierpię jeść dwa dni pod rząd tego samego (choćby to była nawet pizza:). Postanowiłam że z pesto, które zostało zrobię  grzanki. Szybko przejrzałam lodówkę i w niedzielny poranek wzięłam się za szykowanie śniadania. Efekt był wspaniały. Po całym mieszkaniu roznosił się cudowny zapach, a sam smak grzanek... mniam! Mój mąż, który nie jest zbytnim fanem śniadań zjadł całą porcję, po czym leciałam do kuchni szykować kolejną. Ponadto sporym atutem jest szybkość i łatwość w przygotowaniu – praktycznie całą robotę odwala za nas piekarnik. Szczerze polecam, nie tylko na śniadania, ale też przekąski i kolacje.



Potrawa przygotowana z tego przepisu zawiera gluten.
Czas przygotowania: 15 minut
Ilość porcji: ok.10 kanapeczek
Składnik:

  • Pesto z tego przepisu
  • Duża bagietka
  • Kulka mozzarelli 
  • Pomidor
  • Masło 
  • Szczypiorek

Bagietkę kroimy po skosie tak by powstały małe kromeczki. Smarujemy masłem i wstawiamy na około 5 minut do piekarnika nagrzanego na 180 stopni (termoobieg). Kroimy w plasterki mozzarellę i pomidora. Większe plasterki kroimy na pół. Po 5 minutach wyjmujemy grzanki i smarujemy pesto. Kładziemy kawałek mozzarelli i pomidora, ponownie wstawiamy na 5 minut. Wyjmujemy, układamy na talerzu, obsypujemy szczypiorkiem i zajadamy, smacznego :)























17 komentarzy:

  1. Mniam fajne kanapeczki :-) z pewnością są pyszne :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Idealne śniadaniowe grzanki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie grzanki to cos wspanialego ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie grzanki zjadłabym bardzo chętnie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Już wiem co jutro zrobię na śniadanie. Super!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. mmm........ grzanki marzeń!

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię takie, pięknie wyglądają u Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Pyszne grzanki!
    Trochę lata w tej zimie...

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam jakie grzanki :) i mam taki sam talerz :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne lekkie przekąski, lubię takie
    Zapraszam do zaobserwowania mojego bloga, bedziemy się odwiedzać regularnie
    http://zmajeczkawkuchni.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. jeden z moich ulubionych grzanek, pycha!

    OdpowiedzUsuń
  12. Wygląda przepysznie ! I jestem pewna ,że tak też pewnie smakuje :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super przekąska na imprezę :D

    OdpowiedzUsuń
  14. pyszne musiały być! ja czekam na polskie pomidory i wtedy będę szaleć z grzankami:)

    OdpowiedzUsuń

Printfriendly