poniedziałek, 3 lutego 2014

Pasta jajeczna z awokado

Zachwycone jajecznicą z awokado postanowiłyśmy ponownie wykorzystać ten owoc z połączeniu z jajkiem. Tym razem przyrządziłyśmy pastę jajeczną.  Efekt przeszedł nasze oczekiwania. Delikatna w smaku, aromatyczna, rozpływająca się w ustach. Pychota!




Składniki:
  • 2 jajka 
  • ½ awokado 
  • 1 łyżka majonezu
  • Szczypiorek
  • Sól, pieprz


Jajka gotujemy na twardo. Następnie chłodzimy, obieramy i dusimy widelcem. Awokado obieramy ze skórki i kroimy w drobną kostkę, dorzucamy do jajka. Dokładamy tam majonez oraz doprawiamy solą i pieprzem. Kilka liści umytego szczypiorku siekamy oraz dokładamy do naszej pasty. Całość delikatnie mieszamy. Smarujemy chleb lub bułkę i zajadamy! Smacznego.





2 komentarze:

  1. Hmm.....nigdy nie jadłam takiej pasty i bardzo jestem ciekawa jej smaku.....:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Już jajecznica z awokado wołała mnie głośno, ale ta pasta po prostu wrzeszczy do mnie zrób mnie jestem doskonała :)

    OdpowiedzUsuń

Printfriendly